Tyst tack?

Idag känns det inte som om jag har en speciellt bra dag.. Jag är tjej och jag mår illa - kan bara betyda en sak va? ;) Hahaha! Så därför är jag nära på att slå min lärare, bara för att hon inte kan vara tyst. Jag vet att hon som lärare SKA undervisa och så, men idag orkar jag inte med det. Vill krypa ner i sängen med en bra film och choklad. Ingen annan som känner som jag?! :D
Men så lär det inte bli.. ska fortfarande skriva på mitt Realismen-arbete, och läsa i engelskaboken. Jag gillar inte skolan alls mycket nu för tiden, vem är på att sprida ut någon gas så att den stängs i sådär två-tre veckor? :D Hahaha!

Kommentarer
Postat av: *mella

NEEJ! hoppas det blir så mycket snö så vi inte kommer till skolan, muahahahaha :D

2010-10-18 @ 13:02:17
URL: http://stereotypen.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0