Ta mina lägen

Orkade verkligen inte starta upp datorn efter skolan igår, läste istället ut engelska-boken och har kommet en bit i svenskan. Var även och tränade, gick hyfsat. Över lag var den kul och så, men jag har kommit på att handboll kanske är något för mig egentligen? Jag tar inte för mig tillräckligt mycket, Eddie sa efter träningen "Linnea, du MÅSTE sluta vara så oegoistisk! Du hade flera lägen, tre självklara, med ändå passar du vidare." .. och han har rätt.
Jag vet att jag för inte så länge sen klagade på att det kändes som om folk sötte ut mig genom att inte ge mig chansen, och nu när jag får den tar jag den inte, inte alltid i alla fall. Men det beror på att jag känner mig så jävla dålig, jag vill få chansen så att jag kan våga, men jag vågar inte alltid, inte ännu. Men det kommer, det vet jag. Och gör det inte det.. då är det väl bara ett tecken på att jag är allmänt dålig?
Skitsamma, jag vill i alla fall fortsätta försöka, för jag älskar det verkligen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bra, och du måste ta lägen för då jävlar sätter du ju dit dom. det vet iaf jag!

2010-10-28 @ 10:53:25

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0