Svängigt humör

Idag är jag både sur och otroligt glad!
Sur: För att det känns som om jag har fastnat, eller ja, jag kan inte göra något. Och det känns inte bara så, det ÄR så. Och jag vet varför, men tänker inte berätta det här. "Du kan just nu anses vara en kall person. Du jobbar på bra och vissa ser på dig med avund och vissa med beundran." - så skriver Finnsvedens horoskop, och det stämmer äckligt bra!
Glad: För att... jag vet inte, är bara det. Kanske för att det är fina människor i skolan? Ellinor är här och just nu sitter jag med Sandra i biblioteket. Och i eftermiddag ska jag ut och köra!

(Kodnamn S/A är inom räckhåll, och jag gillar det inte. Jag får panik.)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0