Streeeess!

Tog bussen hem tidigare som tänkt, dock fick jag ändå sitta var i skolan i sådär fyrtio minuter. Kom hem och satte genast igång med att fixa med handbolls-bilder som jag ska ge till Pontus idag, som han sedan ska lägga upp på hemsidan! :) Hinner tyvärr inte baka idag som planerat, fick veta att jag ska vara fotograf ikväll på min brors träning och så, ännu fler bilder till hemsidan alltså.
Känner att det börjar bli lite stressigt, och jag fick nyss panik över att batteriet i kameran kanske var slut. Fast sen kom jag på att jag laddade den i helgen, haha! Blir att snabbt packa ner lite kläder jag ska ha imorgon och bege mig av uppåt hallen! Vet inte om internet funkar ute i Marås, så får se om det dyker in något inlägg där ikväll efter träningen och så. Annars så ska jag nog lyckas snatta någon dator i skolan imorgon (orkar inte ha med min då, har bara två lektioner, där man inte behöver dator...) :D Puss!

Kommentarer
Postat av: Idarlily

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-03-22 @ 21:19:36
URL: http://idarlily.blog13.com

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0