Snyft

Efter att Nathalie åkt hem, som jag träffade uppe i hallen så la jag mig i soffan för att tillsammans med mamma kolla på Vid din sida, och hjälp. Jag grät mig genom halva filmen. Så grymt fin! Handlar om ett skijlt par och deras barn, hur de lär sig att acceptera att pappan träffat en ny, och hur hon lär sig att anpassa sig efter en familj och sånt. Och så får man följa mammans kamp mot cancer. Verkligen hemskt fin, en film som alla borde se!
Ska lägga mig i sängen nu, se om jag hittar något mer fint att kolla på, är på sånt där "gråta-för-att-det-är-fint-humör" nu. :')

Förresten, en sån här film påminner mig om vad jag har, att jag faktiskt, trots massa tjafs, älskar min familj!

Kommentarer
Postat av: Mams

Din familj älskar dig med ska du veta! <3

...oftast :D

2010-10-26 @ 16:58:51

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0