Skolan är en feministisk plats?

Kollade på en debatt på fotorafin idag, om hur skolan är typ, att tjejer går ut med bättre betyg än killarna. Jag blir så förbannad när det där fula fanskapet Pär sitter och säger att skolan är anpassad för tjejerna och att den är en feminisktisk plats! :S Hahaha, kommer dock inte ihåg så mycket mer om vad dem sa, men jag kommer ihåg att jag blev förbannad på att han sa så, och att han kallade skolan för "manshatare". Idiot. Och så påstår han att det inte är killarnas fel att dem i klarar av skolan, men vems fel är det annars? Visst, dem kanske blivit uppfostrade att flumma och sånt, men dem måste väl ändå inse allvaret och sluta flumma bort allt? Och det kan inte någon annan än dem själva ta ansvar för. Såå, allt rä upp till var och en, samma sak gäller tjejerna, fast tydligen så visar ju undersökningar att tjejer är bättre på det?
Men men! Jag vill inte diskriminera eller trycka ner någon, men ah... haha, störde mig på honom och hans åsikter i alla fall! :P

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0