Sett det med egna ögon..

Minkutsläppet i Skillingaryd häromdagen, så jävla hemskt! Läste om det i tidningen först, men inte förrän nu insåg jag att det är sjukt hemskt. Åkte förbi Skillingaryd (i denna artikeln säger de Vaggeryd, men det är egentligen Skillingaryd) idag och såg alla dessa minkar som låg döda vi vägkanten och i dikerna, och en och annan mitt på vägen. Såg även tre-fyra stycken som levde, irrade runt och jag tycker så grymt synd om dem. Idioter som släppte ut dem, hurfan skulle dem överleva?! Var hur nära som hemskt att börja gråta just för att det är så hemskt... Sagt ordet "hemskt" kanske lite för många gånger nu, men vet inte vad jag annars ska säga. Blir helt tom på ord...

(Klicka på bilden för att komma till artikeln)



Men nu ska jag inte deppa mer! Har Lina bredvid mig och vi ska pallra oss ner till Konsum för att bli en aning onyttiga tror jag, och efter det blir det The Proposal och mys! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0