Segt, fast bra.

Fick veta nu att vår lärare ska gå tidigare, vilket gör att vi slutar så att vi får två timmars lunch idag, och det hade vi i måndags och igår också. Kan låta slappt, och visst, det är väl lite så, men liksom, hur kul är det att behöva sitta och bara vänta i sådär två timmar? Inte så jättekul, ganska segt. Fast just idag behöver jag det, måste pilla med svenskan - läsa boken och fortsätta skriva på jämförelsen mellan boken och filmen. Skulle hellre gjort psykologin nu, men nej, självklart skulle jag lämna boken hemma idag. Får göra det ikväll istället, kanske missar träningen, det vore tragiskt! :( Nu låter jag ironisk, men det är jag inte - jag vill mycket mycket hellre träna än skriva psykologi! :O

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0