Pust.

Härlig dag i skolan, lagom jobbig sådär. Fick veta att jag klarade psykologin med god marginal (HAHA) och likadant med engelskan! :) (Proven jag kanske nämnde att jag hade förra veckan ni vet?) I alla fall, kom hem för sådär en och en halv timme sen och har inte gjort mycket. Eller lite duktig har jag ju varit faktiskt ;) En svenskauppgift ska in imorgonkväll via fronter, men duktig som jag är gjorde jag den och skickade in den nyss istället för att vänta till sista sekunden! Läsa en text och svara på frågor - enkelt. :) Blir nog att plocka upp engelskaboken och läsa lite ur den nu - har ju fått en svenskabok nu också att läsa, så måste bli klar hyfsat snart med engelskan för att ens ha någon chans att hinna med svenskan. För nej - jag kan inte läsa två böcker samtidigt, det bara är så! Haha ;)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0