Parantes

Kommentar: "Varför tror du jag skiter i det?"

Svar: Jag förstår inte varför du skiter i det ärligt talat.. Och absolut inte varför du gör det just nu, är det på grund av att dem kom? Det har inget med dem att göra, det är våra, "de gamla" som håller på. Det borde vara våra som är anledningen till varför du skiter i det i så fall, om du nu skiter i det för att du inte får den plats du behöver, så som jag beskriver att jag inte får. De andra är det absolut inte fel på, det är de som får mig att vilja fortsätta, och du kommer känna samma, om du bara försöker, om du bara kommer upp och åtminstone visar dig någon gång.
För du vet att jag vill ha dig kvar! <3

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0