Överväger..

Jag har en stark känsla av att dagen kommer gå långsamt, men jag kan ha fel. Vet inte riktigt varför, men det kommer jag väl på med tiden? Kanske beror det på något så simpelt som att jag överväger handbollen. Jag passar verkligen inte in där, och dem vill inte ha mig där, så vad finns det för poäng i att fortsätta? Träning ikväll och jag har ingen aning om jag kan träna eller inte, märker jag under dagen. Och nej, det beror inte på vad jag fått höra, utan på min benhinneinflammation. Jag vill hålla på med handboll men ska det vara såhär (snackar om personer nu som tror de vet saker) så pallar jag det inte, seriöst, ett lag där man snackar skit om varandra? Acceptera mig eller inte, jag kan fan inte styra över om mina muskler känner för att få ont.

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0