Och hur ska jag tolka den?

(Inlägg som egentligen skulle publiceras i morse..)

Vaknade inte av mobilen idag, vaknade av att jag grät istället, tyvärr. Drömde en hemsk dröm, eller kanske var den bra? Jag vet verkligen inte.
Drömde att jag var iväg med en kompis (nämner inget namn..), roadtrp typ, och så skulle vi stanna på ett ställe för att hon skulle möta någon, fick veta att det var x. Jag intalade mig själv att det var lugnt, men när jag väl såg dem tillsammans var det inte det. Jag gröt ihop och gick därifrån, och efter mig kommer han.. Ska då försöka övertala honom om att jag mår fint, att jag bara överreagerar, tror ni det funkar? Nej, självklart inte, jag går sönder mer och mer. Jag klarar inte av att se, klarar inte av att höra, vill bara försvinna. Och dem två, min bästa vän och han? Jag fick inte ihop det i mitt huvud hur hon kunde göra så, kände mig övergiven typ. Han försökte prata med mig, lugna ner mig och gång på gång talade om att jag inte fanns för honom längre, inte på samma sätt som förr. Då vaknade jag, när vi satt under ett träd.

I alla fall, jag har verkligen ingen aning om hur jag ska tolka det. När jag vaknade kände jag mig tom och söndersliten, betyder det att jag fortfarande inte kan glömma? Eller var det en påminnelse om att det egentligen inte finns något att hålla fast vid? Usch, känner att jag kommer grubbla på det hela dagen, hjälp mig..


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0