Neeej orkar inteeeeeeeee!

Seriöst, det här Realismen-arbetet tar livet av mig! Har suttit och skrivit sen jag bloggade sist, och jag har inte blivit ett skit klokare! Och det var det vår lärare sa, att vi skulle lära oss det om vi skrev om det.. eller inte. Fattar inget och jag vet inte om jag skrivit det på rätt sätt. Får bara hålla tummarna. Plus att i torsdags på egnelskan började hon svamla något om att A-klassen som skulle lämnat i i fredags fick till måndag på sig, och att vi i B-klassen och fick det.. hallå? Vårt slutdatum är ju tisdag, hon kan ju inte bara ge oss kortare tid och dem andra längre?! Jag tror hon var lite snurrig.. typ hög.. Kokain (y) Haha! Nej skämt, men ja, något stämmer inte.
Ska i alla fall sova nu, får jobba på som fan imorgon-eftermidag, för jag tänker absolut inte lämna in den tidigare än vi sagt! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0