Namnsdag!

Lite småkomiskt, i morse fick Malin P ett sms: "Grattis på namnsdagen! :D" och sådär 20 minuter senare fick jag ett likadant, och jag tänkte "Palla att dem har typ Malin och Jennifer på samma dag.. helt olika ju?" (eftersom jag vet att Linnea är 13 maj ;)) och hon hade tydligen tänkt "Ofta Linnea och Jennifer är på samma?" (eftersom hon visste att Malin var typ 10 december) hahaha! Och sen sa jag det högt och hon sa "Va?! Heter du också Jennifer?! :O" Hahhaa, hur kul som helst! Men jag visste ju egentligen att hon heter det, eftersom hon har det i sitt namn på fb, men hade glömt det. Trevligt livet kan vara! Firade det med kanelbullar! (y)

Ge oss (speciellt mig ;)) ett grattis? :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0