Mönsterås borta!

Hinner troligen inte blogga imorgon innan jag åker med handbollslaget ner till Mönsterås för att spela match! Att vi spelar i Mösterås vid 15.00 gör att vi måste åka redan vid 10.00 för att hinna, och vi kommer troligen inte vara hemma förrän halv nio-nio imorgon kväll.. om jag har räknat rätt nu. Mösterås sägs vara ett sjukt bra lag, favorittippat i vår serie och så, så det kommer bli grymt svårt att spela mot dem.. Plus att vi är få spelare. Tycker det är så jävla elakt och så grymt dåligt stil att komma idag och lämna återbud, säga att man inte kan hänga med imorgon och spela. Vi blir ca två stycken på bänken... inte bra. Och så jävla synd om Peter - vår tränare - lägger ner så grymt mycket tid på oss och verkligen tror på oss, och så gör vissa såhär.. Aja, vi som väl är där får göra det bästa vi kan, mer kan ingen begära. Om jag inte är allt för trött så bloggar jag om resultatet redan imorgonkväll, men nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0