Lyckat!

Wohoooooo! Oj oj oj vilken lyckad kväll det blev :D Sjukt kallt dock, t-shirt i en övergiven ISKALL fabrik.. men ändå! Lyckades verkligen skrämma barnen sjukt mycket, vissa fick till och med panik och vägade inte gå klart eller kolla någonstans x'D Mitt och Emelies spel gick riktgit bra, hon stängde av speldosan, jag satte mig upp, kollade på barnen och sen på Emelie och skrek, då började hon kväva mig med en kudde. Barnen blev helt stela, bara kollade och var skiträdda, hahahaha! Hur kul som helst verkligen, och sen sprang jag ju upp och fotade dem när dem kom genom att skynke, värsta bilderna! Rädda som fan av blixten!
Men men, ska fixa mig nu, lägga mig i sängen med Natahalie och kolla film! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0