Jag och Emma är duktiga!

Hann snatta till mig datorn en snabbis här på praktiken, eller rättare sagt så SKA jag sitta vid datorn för att kunna utföra mitt arete. Och då passar man självklart på att blogga en snabbis (a). Jag och Emma sitter just nu vid datorn dator och jobba (som sagt) - ska leta reda på småbarnsföräldrar genom att kolla i tidningen och sen söka upp deras adresser och skicka brev till dom. Eller ah, sånt där utskick som säger "kom och fotografera din unge :D" typ. Haha! BLir nog även att sluta lite tidigare, sådär runt halv fyra om jag får, annars vid fyra, senare går jag inte med på eftersom jag ska med en buss/ett tåg till Vaggeryd. Vill inte komma fram för sent liksom.. sen blir det mys med Erica och feeest! :D


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0