Irriterande

Idag var jag sjukt pepp på träning, och väl på träningen så gjorde vi massa olika övningar, hur kul som helst! I slutet av träningen spelade vi match, sex mot sex och jag var såklart H6, vi körde med olika faser och så, och när jag väl sprang på kontring (som faktiskt inträffade ofta..) och var HUR FRI SOM HELST, vad gör dem då? Jo, M9 plockar ner bollen och börjar studsa och tror hon kan studsa över hela planen och avsluta själv, fastän hon har minst tre försvarare på sig och har värsta fina "banan" för en passning till mig. Hallå?! Vad händer med "kolla alltid upp först!"? Ska det vara så jävla svårt.. blir verkligen sur, när jag väl är fri, har fart, är beredd och har chansen att lyckas med något så skiter dem i det, kulkul (y)
Jag hade lika gärna kunnat sitta på bänken? Man känner sig så synlig och betydelsefull då.

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0