Ingen försovning imorgon!

Försov mig idag, mycket. Fick slänga på mascara och en tjocktröja snabbt idag för att hinna med bussen. Och jag får absolut inte göra om samma sak imorgon! Gör jag det blir hela dagen förstörd, och då kommer träningen gå åt helvete. Haha! Jag har alarm på mobilen och allt, och jag hör det, men jag.. på något sätt stänger av det. Det är läskigt, jag är vaken, jag ser vad jag gör och jag vet att jag tänker om och om igen "vilken är vilken?.. chansar på denna". Jag vet inte ens vilken knapp jag ska trycka på för att få den att ringa efter tio minuter igen! Känner mig dålig.. måste bli bättre på det där med att gissa rätt.. eller helt enkelt lära mig.. Gäsp, godnatt!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0