Fredag!

Äntligen fredag! Det betyder praktik (hoppas den andra tjejen är där också) och sen åker jag direkt till Erica! Och min väska är sjukt tung, haha! Ikväll blir det fest med massa olika människor som hon tydligen bjudit in och imorgon ska vi fotografera. Jag behöver henne som modell för ett arbete i skolan, så ja, passar på nu när vi väl träffas! Blir upplockad av min familj och åker direkt till Nässjö på kalas för att Mikael fyllt år och Alice gör det snart. :) Vet inte hur länge vi blir kvar där, men vi åker i alla fall hem samma kväll.
har ingen aning om jag kommer hinna blogga någongång under dessa dagar, annars kommer det ett inlägg på söndag! :) Måste springa och packa ner det sista för snart kommer min skjuts till stationen, ciao! :D

Kommentarer
Postat av: Erlendvanja

Very interesting site --- quite informative

2011-10-12 @ 13:53:41
URL: http://erlendvanja.blog16.com

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0