Fan vad sköööönt!

Helt underbart skönt med en vinst!
HG69 - Alstermo
15 - 11
Kom upp dit och var inte superpepp på match, men sen under uppvärmningen drog det igång! Sjukt jämn match i början, fast vi hade hela tiden ledningen (tror jag i alla fall) :D MEN VI TOG DEM! :D
Vet inte hur jag ska "fira" detta ikväll, kan antingen åka till Gislaved med kusin och Sandra och dra till Parken, eller att sitta hemma med Josse, Lina, syster och mamma + barnen då, men dem lägger sig ju ganska tidigt. :) Men är för glad för att orka sitta stilla och blogga, hörs senare/imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: Bror <3

jättebra spelat :D synd att jag satt i sekretariatet och inte fick visa min glädje ;D <3

2010-10-02 @ 19:53:14

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0