En timme tills vi möts, två och en halv timme till drabbning!

En timme kvar nu innan laget möts vid hallen typ. Då blir det snack och uppvärmning och sen jävlar! Klockan 12.00 går startsignalen för vår match mot Växjö U. De har inte spelat någon match än, så vi vet inget om dem, men vi tror att dem är ganska bra. Dock inte lika bra som Mönsterås, för inget lag i vår serie kan nog matcha dem... I alla fall, hur bra Växjö U än är, så jag vi ge allt vi har, och såklart sikta på att få de där två poängen som vi tävlar om!
En timme kvar som sagt, och på den timmen ska jag hinna packa, äta och stoppa batteriet i kameran. Kanske även ta med datorn.. jag vet inte. Ska ju direkt hem till Nathalie efteråt. Jag hör av mig efter matchen om hur det gick! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0