Dröm 4

Hemsk, verkligen hemsk.  Jag och Nathalie var någonstans, min skola tror jag, fast den var omgjord, typ en bar eller något. Så vi sprang runt och hade kul och så, tills vi stötte på några vampyrer (som dem i Twilight ni vet?), och en av dem hängde med oss hem och vi tre planerade trekant. :S Men inget hände, som tur var! Sen var vi i någon fint hus, och så kom det snöplattor från himlen. Liksom, inte snöflingor som snöade, utan stora plattor, med samma are som huset vi var i. Aja.. Vet inte hur det gick till men plösligt var jag med T och Nathalie var borta, hemskt. T var sur på mig, utan anledning, jag var den om borde vara sur. I alla fall, T och jag pratade ut, och det blev vi igen. Ingen aning om varför jag drömmer om T, det är bara läskigt. Och när jag vaknade fick jag för mig att jag saknar T, men det kan jag inte.

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0