Dröm 3

Vaknade när alarmet gick, men somnade om, såklart. Dock sov jag bara en kvart längre, men under den kvarten hände väldig mycket. Drömde att jag Var tillsammans med Daniel i Idol, fast han hetter Viktor typ. Helst plötsligt var jag inte i soffan med honom längre, utan jag var på Nathalies toalett och hade en syster där. Inte min syster, utan någon annan syster.. fast det var min, sjukt. I alla fall, jag dödade henne på något sätt, ströp henne tror jag och sen SPOLADE jag ner henne i TOALETTEN?! Helt sjukt! Hurfan skulle jag kunna göra det? Sen för att min mamma inte skulle komma på vad jag gjort, så smugglar jag såna där yes-disk-saker till diskmaskinen från toaletten upp till mitt rum. Helt läskigt, har ingen aning om var den drömmen kommer ifrån! :S

Kommentarer
Postat av: Lucas

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-18 @ 11:57:26
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0