Det trodde jag inte..

Märkte nyss en äcklig sak.. Hittade en liten larv vid dörren idag som Alice eller någon troligen fått med in efter att ha varit och lekt i parken eller något.. Tänkde att där kan den ju inte ligga och åla sig, var på väg att åla sig på mitt rum, och då jävlar, där för den inte vara! Så jag tog lite papper och tänkte lyfta upp den, och såklart tänkte jag att jag måste nypa tag om den ganska hårt, eftersom den är sådär slapp och slemmig, det var ju en larv! Haha! Så jag nyper tag och får panik när jag hör värsta knaket! Bara slänger ifrån mig det men ska sen lyfta upp den igen och ser att den ser ut som ett V, helt läskigt. Jag dödade en larv! Men hallå? En larv borde väl inte ha så jävla hård "ryggrad" så att det låter lika högt som om jag skulle knäcka ett finger?! :O Det var hemskt.. var tvungen att dela med mig om det. Usch :(

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0