"Det är ju inte precis så att vi ska råna en bank..!"

HAHAHAHA, okej, jag tror verkligen jag gjorde rätt val som stannade hemma! Dock är jag inte med syster och mamma, är endast med Josse och Lina. Var nere och skulle köpa popcorn och cider, men kärringen i kassan vägrade eftersom Lina inte fyllt 18 än (blir det om en månad), liksom 2.25or?! Men i alla fall, vi stod utanför i evigheter och diskuterade och till slut kom vi fram till att jag, den enda med leg skulle in och försöka köpa cidern igen. Josse ringde till mig, och vi spelade in samtalet. Så jävla kul! Josse peppar mig som fan som är rädd för att det ska vara samma kärring och slänga ut mig x'D Det slutar med att jag får med mig den ut, men direkt när jag kommer ut så ramlar alla burkar ur förpackningen, haha! Burkarna blev helt missbildade, kul som fan! HAHA
Nu sitter vi hemma hos mig, dricker det som inte ramlat ur dem söndriga burkarna och äter popcorn (y) Blir att mysa nu, puss!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0