Dags att sova kanske?

Har spenderat senaste timmen åt att pilla med Erica bloggdesign, kolla in den här! :) Och det är inte den enda designen jag gjort, hör av er om ni vill ha hjälp! :) Dock kan jag nästan bara blogg.se ;) haha!
Vaknade sent idag, runt halv tolv skulle jag tro, men ändå börjar jag bli ganska trött nu.. tror att det kalla vädret påverkar mig, får mig att bli hängig typ, längtar till värmen i sängen liksom. Så det är dit jag ska bege mig nu! Och inte bara att jag vill sova nu, jag tror verkligen jag behöver det om jag ska palla upp imorgon redan vid åtta/halv nio för att sedan möta laget i hallen vid halv elva för att spela match. Aja, godnatt! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0