Chill!

Soft dag, helt underbart! Började fint på praktiken med en annan snubbe där - Ernst. Fanns inte så mycket at göra, så vi flummade mest... och fotade såklart (y) Tog bussen hem redan tjugo över fem och blev hämtad på staionen av syster och barnen. Alice den söta ungen säger direkt när jag sätter mig: "Neaa osså bäljte", HAHA! Bra att hon påpekar att jag också ska ha bälte :D Sen pratade hon hur mycekt som helst om att i ska bada och allt, och det gjorde i, badade i Töllstorp och hade allmänt kul. Kom hem och får samtal av Sandra Alsterfält att jag ska till henne, och bäst att göra som hon säger.. Jag drog med mig Lina och nu sitter i här, i Gislaved hos Sandra! Blir bara att ta det lugnt och så, blir hemkörda av Åke (som också kommer hit) runt midnatt skulle jag tro, eftersom vi har match :D
Men nu kan ajg inte koncentrera mig på bloggandet mer, haha blir GH nu! Bye :*

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0