Biblioteket!

Efter en okej bild-lektion och eller kul psykologi-lektion (HAHA, kollade på Fucking Åmål av någon anledning..) så sitter jag nu i Biblioteket med Sandra! tå timmars lunch idag, och det finns SÅ mycket att göra här på skolan.. eller inte. Tror jag har engelska sen, och efter det matte, inte på humör. Och när jag kommer hem hade jag planerat att skriva på mitt psykologi-arbete, trots att jag VERKLIGEN inte är på humör för det.. och då blir jag ju glad av att få eta att jag inte behöver lämna in det förrän på fredag! :D Så ikäll vet jag inte vad jag ska göra, kanske blir det att sega sig igenom åtminstone halva arbetet så att det bli gjort? Får se, ska bege mig av till lektionen nu!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0