Ännu mer problem

Gaaah, jag blir så sur på min lärare! Jag ställde mig själv frågan "Vilken bild är bäst?" dvs, vilken bild ska jag skicka in till tävlingen? Och hon hugger direkt "Åh det kvittar, tänk på mig som en jury-medlem, blablabla, vilken som är bäst spelar ingeN roll!" och jag svarade "Jag menade vilken jag gillar bäst, vill ju inte skicka in någon som jag inte är nöjd med?" och igen börjar hon babbla om att det kvittar, DET GÖR DET JU INTE?!
Jag stör mig som fan på att hon inte kan fatta att jag inte alltid tänker som hon, och att jag måste väl få fan välja ut mina bilder själv eller?! Känner jag att den svartvita känns bättre att skicka in än den i färg ska hon bara hålla käften och nicka! Mina bilder - jag bestämmer!
Vill slå henne.

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0