Vilken skoldag..

Vad ska jag göra imorgon? Jag har lektion mellan kvart över åtta och kvart över tio, sen har jag håltimma fram till fem över två! Det är ffs tre timmar och femtio minuter! Vadf*n ska jag hitta på under den tiden? Pallar man ens åka in? Jag menar.. Projektarbetet behöver jag ju faktiskt hjälp med, så jag måste in på morgonen känner jag, och matten FÅR jag inte missa! Den är superviktig, bara imorgon och två lektioner kvar inför nationella. Har verkligen inte tid att missa en mattelektion.. Men så grymt surt att sitta i skolan i närmre FYRA TIMMAR och göra ingenting! :(
Ska jag kanske skita i projektarbetet en gång.. fast det är nu jag behöver mest hjälp.. Uuusch!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0