Vikarie?

Vår svenska/engelskalärare har fått för sig  att sjukanmäla sig hela veckan :S Det låter lite knasigt tycker jag, hon kan väl inte veta hur hon mår på torsdag? Nej men jag (och några fler) tror mer att hon har gått in i väggen. Tycker synd om henne, hon har faktiskt otroligt mycket att göra! Och jag vet, vissa säger "Alla lärare har väl det?" och ja, de kanske de har, men ändå, alltid synd om någon som går in i väggen.
Igår fick vi vikarie, eller ah, de som hade lektionen fick, jag behövde inte vara där på skrivningen eftersom jag skrev innan lovet (om boken som jag nämnde, ni vet? haha). Undrar om vi får vikarie idag också, eller om vi är lediga, hoppas på det sistnämnda, för jag är verkligen inte på lektion-humör...

Kommentarer
Postat av: du vet vem

Måste bara säga att du har den fulaste bloggdesignen jag någonsin sett! Väx upp :)

2010-11-09 @ 13:39:16
Postat av: ÅSA





Nu är Dagens Bloggar klara!!



Gå in och titta vilka som vann!

Om inte du var en av de 3 lyckliga kommer en ny chans inom kort!

2010-11-09 @ 16:10:57
URL: http://enjaveltill.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0