Snart får jag pengaar!

Fyrtio minuter kvar tills jag börjar, vad ska jag göra?! Har hunnit vara nere i matsalen och massa, suttit här och sett allmänt trött ut, haha! Nej men jag önskar att dagarna kunde gå fortare, jag vill ha helg igen, känner att jag behöver det.
Andreas är en bra kompis, han påminde mig nyss om att han är skyldig mig sjuttion kronor, helt underbart! Varenda krona behövs, känner mig som en urfattig liten flicka, haha!
Är det någon annan som vill vara snäll och skänka lite pengar till mig så tar jag MER ÄN GÄRNA emot dem! :D

Kommentarer
Postat av: Tonymaria

I like your website. Good job.

2010-12-14 @ 07:30:06
URL: http://tonymaria.blogetty.com

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0