Rut?

Engelskaprovet gick bra.. tror jag, dock gick det mindre bra att gå ut ur salen.. Vi skulle svänga, jag svängde men min kompis glömde det och min mobil hamnade i golvet. Stor spricka i skärmen, buhu. Och jag fick ingen försäkring på den (fick den i födelsedag).. Nåväl, får leva med det. Fast när jag hoppade av bussen och skulle gå hem hann jag inte långt innan mamma och bror plockade upp mig, det var bra, eftersom det var så sjuuuukt kallt!

Hahaha, världens sämsta konversation med mamma, like it.

Mamma: Tror du Andreas kommer idag?
Jag: Mjo, ska han väl..
Mamma: Alltså.. Eddie, tror du han kommer ikväll?
Jag: Ja, det tror jag. (Andreas och Eddie är samma person)
Mamma: Okej.. haha, tror du Eddie kommer ikväll?
Jag: Hahah, kul, njaeee... Hurså?
Mamma: Tror du den nya tränare kommer idag? Måste fixa med övergången..
Jag: Tränare? Nya? En sån som lär ut?
Mamma: Vilken Rut?
Jag: En tränare som LÄR UT?
Mamma: Ja, han är ju en sån, Eddie alltså, för er.
Jag: Njae inte så jätteny, men ny i herrlaget kanske.
Mamma: Ganska ny som tränare... men varför sa du Rut?
Jag: Jag sa inte Rut? Jag sa LÄÄÄÄR UUUUT!
Mamma: A...ha...

Kommentarer
Postat av: Mams

Hahahahaha Du är fan inte klok!!!

2010-11-19 @ 12:15:08

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0