Run Forrest run!

O-M-G! Kom på vid sådär tjugo över att min buss går tjugofem över, så jag bad om lov att gå fem minuter tidigare och började traska iväg. När jag kom utanför skolans dörrar ser jag hur bussen åker förbi mig, så jag började springa som bara den! Sen när jag kommer fram är det sådär fyra stycken framför mig som inte hunnit gå på  och varför det? Jo för att det strular med någon kort eller något så bussen blir ståendes där i ca tre minuter. Jag hade ite behövt springa!
Måste sett kul ut från andra sidan vägen som inte såg varför bussen stod var. Typ att jag sprungit efter en buss som ändå står kvar och väntar på bättre tider typ, HAHA!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0