Palla..

Blev en snabb runda i Jönköping, in och hämta spelet och kolla runt lite inne på HM, bror köpte julklapp åt mig ;) haha! Sen har jag även hittat födelsedagspresenter till min lilla Lina! :D Men mobilen.. NU har dem ändrat så bara för att skicka in den och be dem KOLLA på den så kostar det 500.. men pappa sa att han kunde betala. Tydligen kommer det nog vara svårt att få igenom problemet på insidan eftersom skärmen är spräckt, snubben på OnOff sa att dem troligen kommer skylla på att jag tappat den, FAST den varit cpä långt innan. Men ibland är de så fräcka att de säger så bara för att de inte vill erkänna att de faktiskt gjort ett fel i mobilen.. Men han snubben lovade att han skulle vara tydlig med att förklara problemet, snäll pojk! :)

Nu blir det att slappa och vänta på svar av Lina om hon orkar träffas idag! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0