Omoooget.

Vissa av mina vänner är bara så grymt omogna, jag står verkligen inte ut längre. Hurf*n kan man vara sur på någon och sen inte kunna svara på frågan "varför är du sur på mig?" - då har man inga argument, det vill säga ingen anledning! Usch, hatar folk som går och blir sura på folk bara sådär, och skriver hattexter och shit utan att veta varför? Höra någon säga något och bli sur, fast man inte vet om det stämmer, så otroligt omoget att inte berätta vad man hört. Hur svårt kan det vara på en skala att fråga om det är sant istället för att bli sur? Man lägger bara ner så grymt mycket onödig tid på att vara sur när man hade kunnat lösa det på en sekund. Omoget.

Jag vet inte vart jag har någon, speciellt inte dig, och jag vet inte ens vart jag har mig själv. Men jag vet i alla fall att jag inte är där du är.

(Troligen rörig text, men jag vet inte hur jag ska formulera mig, är bara så.. besviken på att någon som stod så nära kan vara så omogen och bara kasta bort allt.)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0