Number 23

Den är fortfarande lika bra, såg den för första gången för sådär två år sen tror jag, och jag glömmer aldrig vad som hände då.
Jag satt utanför fotosalen tillsammans med Mella och kollade, och efter det skulle vi ha idrott, fast teori, så vi behövde inte byta om, men under tiden som vi gick mot teori-salen så pratade vi om den och så, skrattade åt vad fånigt egentligen, att allt blev just 23. Och vad kommer vi fram till? Jo, summan av datumet blev 23 OCH summan av klockslaget då vi satte oss i salen. Lite småläskigt, och inte nog med det, när jag sitter på bussen hem upptäcker jag att det finns ett tegelhus (snarare en väldigt liten övergiven fabrik) som ligger bakom ett annat hus på vägen som det är en stor skylt med siffran 23 på. Aldrig sett den förr, men då gjorde jag det, och varje dag efter det, för jag kan inte låta bli kolla på den varje gång jag åker förbi, haha!

I alla fall, jag VET att det inte funkar så, DET var bara ett sammanträffande, men kul, huh? ;)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0