Mums, baka baka!

Matmatiken gick skit idag, uuuuuuuusche!
Hemresan gick mycket finare, och nu när jag är hemma och inte har någon träning så varför inte passa på att baka lite? :D Tankspridd som jag är har jag glömt på receptet till fem-minuters kola, och när jag skulle hitta det så fanns det ju tusen, så jag klickade in på den första, sen tillbaka och in på någon annan sida, för att se vilken jag kände igen mest. ettan vann och jag skulle klicka in där igen, tro FAN att receptet inte fanns då?! Det fanns bara hur man skulle göra (vilket jag kan) men hur mycket av allt stod inte kvar. Konstigt säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?

- gött jU!

2010-11-15 @ 18:31:02
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0