Kan inte sova, men behöver det..

Blev bara ett avsnitt, kom på sen att jag hade paket att slå in, och massa olika saker att fixa. Halvligger i sängen nu och har nyss upptäckt att jag på något sätt måste införskaffa mig några hundralappar, haha!
Vad gör man resten av kvällen då, har efter allt jag gjort blivit hyfsat pigg, mycket dumt, jag behöver ju sova. Imorgon ska jag iväg till underbara Götet! :D Blir att göra stan osäker med några från skolan. ;) Nej men vi som anmält oss och köpt biljett åker gemensam buss från skolan för att gå på en framtidsmässa. Ska bli spännande, bloggar mer om det imorgonkväll troligen. :) Nu blir det att försöka vagga mig själv till sömns! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0