Jag lever i ständigt mörker?

Ojojoj vad jag låter negativ nu! Hahaha, nej men jag menar såklart naturen/utomhus. Det är mörkt när man vaknar och ska gå till bussen och det är mörkt när man hoppar av bussen här hemma. På ett sätt så är det så otroligt mysigt med att det är mörkt och kyligt så att man får krypa ihop i stora, tjocka kläder och flera lager av täcken/filtar, fast vissa dagar gör jag allt för att få sol och värme.
Idag är en sådan dag då jag gillar det, och jag fick nu, när jag skriver ett otroligt sug efter jul-musik! Helt sjukt, det är ju inte jul än på ett bra tag! Så dettär vad jag ska göra resten av kvällen, mysa i min ensamhet och troligen spela en och annan jul-låt, haha!



(Fan bara att man inte har någon att mysa med, fast egentligen, det kanske är bäst att vara ensam just nu, så mycket annat som tar tid ändå.)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

du kan mysa med min rattmuff som jag snart kommer installera i min bil ;D hihihi

2010-11-08 @ 20:11:16

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0