Jag fryser häcken av mig..

Herregud vad kallt det är ute! Skulle hem från bussen,. jag trodde jag skulle frysa ihjäl och sjunka ner i någon snövall så de hittar mig i mars när snön tinar upp! :O Gillar alltså inte kyla, som ni kanske märker.. Ja ja, nu har jag pengar på min mobil igen! :D Införskaffade mig även en söt liten t-shirt-tunika på lunchen idag! Så där rök fyrahundra kronor samma dag som jag fick lönen, och ajg som tänkte spara dem till Göteborgsresan nästa vecka.. haha, så bra gick det!

Fredag idag och jag är på festhumör, men samtidigt inte. Pallar int bege mig ut, haha! Så det blir att sitta hemma och mysa med familjen, och tagga inför vår match i Värnamo imorgon såklart! 16.00 i Apladals-hallen (eller vad den heter.. haha).

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0