Jag.. finns inget att säga. Hemskt!

Som nämnt, tvillingarna Bill och Tom Kaulitz är med i en kampanj för PETA, mot djurförsök och djurslaveri. Och självklart djurplågeri! Jag var inna på PETAs hemsida och bredvid klippet på när Bill och Tom fotograferades hittade jag ett klipp som ligger som en stor bakgrund till varför de gör denna kampanj, en hemsk video!

Jag vet, det är på tyska, men ni borde fatta innebörden! Jag själv förstår det mesta, men ja, bilderna säger tillräckligt, så otroligt hemskt! Mår illa av att se det, gråtfärdig faktiskt. (Ska jag vara ärlig vågar jag inte titta på hela...) Men... HUR KAN MAN?! :(
Känsliga tittare varnas!


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0