Jag är riktigt duktig!

Trots att jag bara hade ett prov idag, alltså inga lektioner så tog jag mig in till skolan och gjorde det! (Fast jag myyyycket hellre legat kvar i sängen..) Satt i två och en halv timme eller något, var en av dem tre som satt kvar längst. Fick olika områden att skriva om, så jag valde att skriva om internet och mobiler, hur beroende folk är och vad jag tycker och tänker.

Men när jag kom hem, för sådär en timme sen så var jag superduper-duktig! :D Dammsög hela övervåningen, hah! ;) Nu återstår bara att plugga till engelskaprovet och fota inför morgondagen..

Kommentarer
Postat av: Johnanneli

Wonderful site. Please continue this great public service.

2011-10-27 @ 16:50:08
URL: http://johnanneli.blognownow.com

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0