Icke okej måndag.

Kul att man blir rädd det första man gör när man vaknar, haha! Jag svär på att jag atingen inte stängde av tv:n alls igår eller att jag ställde den på stand-by och la dosorna vid sängen. Men när jag vakar så är tv:n helt avstängd och dosorna ligger på tv:n, scary, vemfan har varit i mitt rum sent på kvällen/natten? Det är ju ingen som har ärenden åt det hållet, jag är ju ensam på våningen så vem skulle kunna stära sig på det? Haha, läskigt, men småkomiskt.

Och jag är jättetrött, orkar ingenting och det går ut över mina vänner, förlåt, menar inte att vara sur och tvär. Nu är psykologin inställd så jag sitter i biblioteket och försöker plugga engelska med Emmie men jag orkar inte göra engelskarovet idag så jag gör det på torsdag istället.
Får hoppas att eftermiddagen blir bättre.

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0