Hejdå laptop..

...för ett tag i alla fall. Lämnade in den idag på min EXTREMT långa håltimma, båda fotolektionernerna var inställda så jag var ledig från tjugo över nio till tio över två. Fyra timmar och femtio minuter, SÅ SJUKT TRÅKIGT att vara vänta. Hade sån lust att dra hem men kan inte skolka bara sådär.. Aja, satt som sagt och la över allt från datorn till nätverket/externa hårddisken och lämnade in den. Stod nog och pratade med supportsnubben i telefonen i tjugo minuter (!), men trevlig var han i alla fall. ;D
Detta innebär att jag inte htr någon egen dator i helgen, eftersom jag inte är i skolan och kan hämta den imorgon. Självklart kommer jag nog slänga iväg ett och annat inlägg, men ja, inte lika ofta som annars. Vår stationära dator är ju inget förstahandsval liksom, inget man gärna sitter vid.. haha! I alla fall inte jag som är van vid min lilla laptop! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0