hej!

nu sitter jag här jämte min idol.. omg Lisa Granberg hon är mitt liv min idol min frälsare!
neee, eller joo!
hej jag heter Lisa och jag gästbloggar! det är en stor ära att få göra det här. WOOOW!
Snart är det mat och då ska jag äta på figy min kära skola som jag inte varit i flera
veckor tyyyyp. asss coolt! Sen ska jag jobba till klockan 4 och seeen ska jag åka hem till mitt
gula hus i horda på landet kan man säga. (jag har inga kossor).
Det är fredag idag, då blir
det kanske pardiiiii eller så blir det ngt annat! MOHAH!
hej då nu ska jag gå och måla rosa ponnys med hasch plantor på!
HAREEE! :D
lisagranberg.devote.se

Kommentarer
Postat av: Mams

Hahaha, man kan tro att hon själv redan använt lite av de där plantorna!

2010-11-19 @ 12:12:40

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0