Good talk, good talk.

Ingen match förrän Hallby-bollen i början av januari, och det suger litegrann. Så idag bestämde vi oss för att ha en lite lugnare träning. Blev mycket skott, och det var väl inte det bästa för mig, haha! Tappade tålamodet att skjuta från nio-meter efter ett tag..
Hade "utvecklingssamtal" också, fick inte så mycket nytt sagt, men det som sas var positivt, och det är vid såna här tillfällen jag verkligen älskar handboll! Önskar verkligen att jag kunde träna på torsdag, men nejnej. Även om jag inte tannar i Göteborg till lördag så hinner jag inte hem på torsdagen. Bussen går från Götet vid halv sex tror jag de sa, det vill säga att vi är i Gislaved ca sju, och då är jag i Gnosjö vid åtta, samtidigt som tärningen slutar. Det är sorgligt. Men jag får se fram emot tisdag istället och hoppas jag är lika pepp då! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0