Flyttar mitt liv.

Ingen fotografiskt lektion idag innan lunch, men ska ändå skriva klart arbetet. Fast det gör jag senare, är ledig fram till halv ett. Vad ska man göra med dem två timmarna och fyrtiofem minutrarna?! För så lång tid tar det knappast att föra över mitt liv (i fotoform) till min externa hårddisk. Ska lämna in datorn innan helgen, och jag är ju inte här imorgon så.. Ja. För över allt eftersom datasnubbarna inte bestämt än vad de ska göra med den. De säger att datorn är "för gammal" för att lagas, så att de byter ut den mot en nyare, men en i min psykologi-grupp hade samma problem för en månad sen, och hennes lagades.. Udda. I alla fall, får se vad som händer!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0