En av de värsta maträtterna..

Hjälp, försov mig nästan i morse, och när jag väl kommer ner till bussen får jag stå och vänta i sådär en kvart, bara för att bussen var sen, inte kul! >.<' Är i skolan nu i alla fall, haft en bildlektion och en psykologilektion, superkul - eller inte direkt. Psykologin var i och för sig helt okej idag, gjorde egna små teaterstycken typ. Men nu ska jag och Mella ner till matsalen och jag ska inandas den hemska lukten av spaghetti och köttfärssås! (Någon som förstår att jag hatar det?!)

Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Njaa, förstår inte riktigt =P Du är nog den första som jag hört att hatar den maträtten! =) Själv blir jag spyfärdig av Janssons frestelse ...

2010-11-09 @ 10:42:46
URL: http://eimk.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0